hittanemo

godmorgon! 
tjobreee idag är jag hemma eftersom jag fortfarande är sjuk och maaammi är bäst hon tyckte synd om mig så hon åkte in till stan och köpa mig ett par jeans! 
älskar min mamma bland ;)
hur som helst så har jag fått mycket skit för att jag är hemma, haha linn som kallar mig skolkarn vafan?! :(
känns meningslöst att va hemma det är fruktansvärt segt måste jag säga! 
hah jag måste ju gå till skolan imorn för att nästa vecka ska jag åka på en "hemlig" resa och va ledig från skolan i några dagar.
det ska va en hemlighet för min kusin och därför får inte jag veta för då tror mamma att jag kommer säga de. HAHAH! min mamma känner mig.. ;)

bilder på byxorna och mig.






Kommentarer
Postat av: moa

OJ, vad jag älskar din blogg och ditt fina utseende! <33<3

2011-04-05 @ 13:18:53
Postat av: Anonym

krya!!!!!!!

2011-04-05 @ 13:23:22
URL: http://http://smurf.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygga byxor ;)

2011-04-05 @ 19:37:57
Postat av: Anonym

ock snygga ben

2011-04-05 @ 19:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0