virriga jag..

oj dom här dagarna tisdag, onsdag, torsdag har gått oroligt fort! :(
men dagarna var riktigt roliga också, shoppade en massa, tur att man har så bra föräldrar älskar dom!;)
men dom ska va glada att dom har mig, eller?!
imorgon drar man till skolan. SOVMORGON! hmm vad ska jag ha på mig..
idag har jag blekt tänderna, blev ganska bra med tanke på att jag bara har gjort det två gånger innan.
snart kommer rebecka och ska busa lite med mig! 
hon skrev för 20 minuter sen, jag kommer nu! 
och nu skrev hon ett sms jag kommer nu:) men hon har inte kommit nu 5 minuter senare och vi bor jäkligt nära! ;)

haha och en sak till, vi har inte lov nästa vecka som jag trodde! (a



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha kul :) tyvärr har jag ingen blogg.....

2011-04-16 @ 09:58:52
Postat av: Anonym

vi har också sov morgon. vart bor du??

2011-04-16 @ 13:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0