segt, ja de är bara förnamnet..

ja, de blev inget bloggande för min del igår.
de hela började med en underbar ridtur på en oroligt fin häst.
när vi kom tillbaka till stallet skulle min syster rida, men hästen som är 3 år blev lite busig så hon flög av.
riktigt ont i handen hade hon.
vi åkte till akuten i västervik, satt i väntrummet i nästan 2 timmar.
kom in till ett rum där hon fick ligga ner och sen fick vi vänta yttligare 6 timmar.
hon hade fick gips på armen. herregud de kunde gått mycke värre än vad de gjorde. tur i oturen. vi kan iaf hem vid 3 inatt och vi va där i 8 timmar fyfasiken!

men aja..
nu sitter jag på min pappas kontor och väntar på att vi ska åka och köpa en dator, eller vi kan ju iaf hoppas på de ;)
idag har jag varit i skolan och efter skolan blev de fik med maja. skönt att bara snacka ibland alltså.


ha de bäst, fuck the rest! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0