- just nu, och om imorgon

precis just nu så ligger jag fortfarande under min mjuka luddigamurriga filt och myser och kollar på film. fortfarande ja.
ätit pizza gutttttt. mmm vet inte vad jag ska skriva och hålla mig till.
imorgon kompisar kommer jag inte kunna blogga så mycket :( jag ska till min häst hovslagaren kommer så jag får åka upp dit redan vid 8 på morgonen :( jobbigt. men jag ska ju till min underbara häst!
jag hinner knappt komma hem förens jag börja sakna honom.
men aja, hur eller hur nu som sagt kollar jag på mia och klara. humor serie från SVT. det är väldigt roligt.. speciellt om man har min humor, asså jag skrattar inte åt något nästan men det är endån så sjukt roligt. ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Louise - foto

Kikar in och önskar dig en fin vecka :)

2012-01-02 @ 20:53:45
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0