svar på frågestunden..

har du några djur?
ja, en häst & en hund.

vad heter din bästakompis?
linn

skriv för&efternamn på dom 3 snyggaste killarna i den stad du bor i.
hmm, jätte svårt med tanke på att det inte finns så många men..
1. filip kvist
2. oskar norén
3. vet inte?

har du några mål som du vill uppnå innan sommaren?
gå ner något kilo i vikt, bli längre.
vet inte mer... haha

vad är din favorit mat?
har ingen riktig favorit mat, men typ kött och beasås är ju aldrig fel!

vill du tjäna pengar på din blogg?
näe, det är bra som det är.

vad är din favorit färg?
jag har egentligen ingen favorit färg, men typ rosa kanske... hihiih

välj ett smink du inte skulle kunna va utan?
rough (eller hur det stavas)

kommer ni vinna matchen mot krösa?
man skulle ju bara vilja säga JAAAA!!
men man vet ju aldrig, jag kan inte säga något nu men vi är väldig bra i år! 
det ser jag på träningarna, jag har inte sett krösa detta år och inte hört något om dom.
så jag vill inte säga något.
men vi ska göra allt för att vinna och då vet jag att vi har god chans.

va med på mni frågestund?
nej
så, det va alla..
jag vet inte om jag har missat någon, för det va en del som frågade frågor i andra inlägg...
ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0